ИДЕИТЕ, НА ПРАКТИКА

Мастър клас за реклама и PR

Представяме ти „Идеите, на практика“ – новият майсторски клас за реклама и PR на Praktika, The Smarts Group и НБУ.

По време на обучението ще си говорим за тънкостите в създаването на успешни комуникационни кампании – как се случва творческият процес, как да вдъхновим екипа, за да даде най-доброто от себе си и какви са разликите между клиентски и творчески бриф.

И още: стратегията в PR и рекламата или как да направим така, че посланията да достигнат успешно до потребителите?

Не на последно място – какви са тайните на доброто презентиране пред клиента или мениджмънта и как самите ние да бъдем добри клиенти пред подизпълнители и инфлуенсъри.

🔹КАК ДА УЧАСТВАШ

Могат да участват студенти бакалаври и магистри в НБУ. Всеки, който иска да се включи, трябва да попълни формуляр за участие и да го изпрати на praktika@thesmarts.eu в периода 14 до 28 април 2022 г. Одобрените участници в курса ще бъдат уведомени по мейл на 4 май 2022. Побързайте, местата в курса са ограничени!

🔹ФОРМУЛЯР ЗА УЧАСТИЕ

🔹КОГА СТАРТИРА

Класът стартира на 9 май и продължава до 3 юни 2022 г. Разпределен е в 7 модула, които ще се проведат в НБУ от 18.00 ч. до 21.00 ч. Пълната програма ще бъде изпратена до участниците в курса.

Всички успешно преминали курса ще получат сертификат от PRAKTIKA.

🔹ПРОГРАМА


9 май 2022, 18:00-21:00 ч.
Модул 1. Как агенцията и клиента запалват искрата на вдъхновението

Проучвания, дефиниране на проблем. Пазар, конкуренти, състояние и имидж на бранда, предишни кампании. Как дефинираме основния проблем на бранда? Стратегия в рекламата и PR.

11 май 2022, 18:00-21:00 ч.
Модул 2. Как се случва творческият процес?

Разлики между клиентски и творчески бриф. Брифът (заданието) от клиента – как да го разчетем? Проучване на потребителските навици и нагласи и извеждане на инсайт. Подготовка на бриф и брифиране. Как да вдъхновим екипа? Особености в рекламата – подготовка на бриф към творческия екип (творчески бриф). Изкуството за запалим криейтивите, за да дадат най-доброто от себе си.


16 май 2022, 18:00-21:00 ч.
Модул 3. Творчески процес и намиране на вдъхновение

18 май 2022, 18:00-21:00 ч.
Модул 4. Брейнсторминг

Подготовка на брейнсторминг сесии. Техники. Отношение към идеите, преценка за техния потенциал.


25 май 2022, 18:00-21:00 ч.
Модул 5. Разработване на идеи и изпълнение на стратегията
Избор и разработване на идеи. Стратегията в PR и рекламата. Make it PR-able. Как да направим така, че посланията да достигнат успешно до потребителите? Избор на канали.

27 май 2022, 18:00-21:00 ч.
Модул 6. Презентация и защита на идеите
Представяне на идеите пред клиента или мениджмънта. Тайните на доброто презентиране. Разработване на презентация. Подготовка на екипа. Как да задържим хубавата идея и в реализацията. Оценяване на идеите от страна на клиента.


31 май 2022, 18:00-21:00 ч.
Модул 7. Реализация

Как да вдъхнем живот на идеята? Работа с подизпълнители. Инфлуенсърите – новото черно в комуникациите.

3 юни 2022
Последна среща за дискусия и сертификати

🔹ЗА ЛЕКТОРИТЕ

Лекторите са практици с доста богат опит в областта на рекламата, маркетинга и PR – това са хора на високи позиции в The Smarts Group и мениджъри на водещи компании в страната.

🔹ЗА PRAKTIKA

Ние те срещаме очи в очи с хората, които познават не само теорията, а и практиката на професиите в маркетинга и рекламата: дизайн и копирайтинг, стратегическо планиране, работа с клиенти, продуциране, медийно планиране и връзки с обществеността.